یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس
سرخط خبرها

فیروزی: مسئولان جهانی از عملکردم راضی بودند

  • کد خبر: ۱۲۴۴۴۹
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
فیروزی: مسئولان جهانی از عملکردم راضی بودند
داور بین المللی والیبال ايران گفت: مسئولان فدراسیون جهانی از عملکردم راضی بودند

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ابراهیم فیروزی داور بین المللی و اعزامی ایران با انجام ۴ قضاوت در مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان در لهستان بکار خود پایان داد و به ایران بازگشت.
فیروزی در مورد بازگشت خود به ایران گفت: داوران شرکت کننده به سه گروه تقسیم شده بودند، گروه اول که من هم جزو آنان بودم هر کدام یک هفته با انجام دو داور اولی و دو داور دومی بکار خود خاتمه دادند، داوران گروه دوم دو هفته قضاوت داشتند و داوران گروه سه از ابتدا تا انتهای مسابقات باقی ماندند". وی در مورد عملکردش در این بازی‌ها هم گفت:هم رفری کوچ و هم دبیرکمیته داوران جهان از عملکردم ابراز رضایت کردند و من در مجموع دو بازی را به عنوان داور اول و دو بازی را هم به عنوان داور دوم قضاوت کردم و بلافاصله هم با اتمام مانوریتم به ایران باز گشتم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->